Ügyfélkezelés felsőfokon

Következő időpontok:

2020. november 02. (hétfő)
2020. december 07. (hétfő)
2021. január 11. (hétfő)

“Ha tudod, hogy mi hajtja az embereket, mindent el tudsz érni!”

(Macchiavelli)

Egynapos Ügyfélkezelés tréningünk fõ témája a kapcsolattartás mûvészete. Rohanó világunkban az emberek egyre türelmetlenebbek, idegesebbek, így egyre inkább felértékelõdik a magas szintű kommunikáció képessége. A tréningen arra törekszünk, hogy bemutassuk a kommunikációt és az emberi kapcsolatokat meghatározó és befolyásoló törvényszerűségeket. Megmutatjuk azokat az apró trükköket, amik a napi kommunikációt élvezetessé és hatékonnyá teszik!

ÜGYFÉLKEZELÉS FELSŐFOKON

Az Ügyfélkezelés tréning legfontosabb témakörei:

témakörök

  • Az eredményes kommunikáció alapjai.
  • Egy bűvös háromszög – a megértés összetevõi.
  • Hangolódjunk az ügyfélre – az érzelmi skála.
  • Miképpen fogadtassuk el magunkat pillanatok alatt?
  • Két apró titok – a jó modor varázsa.

Az Ügyfélkezelés tréning ügyfélszolgálati munkatársaknak, illetve bolti értékesítõknek szól elsõsorban.

Az előadásról mondták

Kezdd itt

 “Rengeteg olyan dolgot hallottam, amiről sokan úgy gondolják, hogy egyértelmű, megfogalmazni mégsem tudják, és így alkalmazni sem. Mindenképpen nagyon pozitívnak érzem, hogy részt vehettem.”

Takáts Réka

Akker Plus

“A tanfolyamon szerzett tapasztalat az előbbrelépéshez nagyon jó volt. Lehetett belőle tanulni. ajánlom minden kezdő eladónak, értékesítőnek!”
Molnár Attila

Vasex Kft.

“Mindenképpen hasznosnak ítélem az eltöltött időt, különösen az egyes kommunikációs problémák kezelésére adott használható ötleteket!”
Oláh István

Darft Kht.

Szerezz személyes tapasztalatot szolgáltatásainkkal kapcsolatban!

Részletek

Vegyél részt a vezetőknek szóló 2 órás ingyenes bemutató előadásunkon és győződj meg róla személyesen, hogy amit mi tudunk nyújtani, megfelel-e Neked!

Helyszín: 6728 Szeged, Back Bernát u. 8. II. e. 22.

Próbálj ki minket ingyenesen a gyakorlatban!

Jelentkezz bemutató előadásunkra