Ügyfélkezelés felsőfokon
Következő időpontok:
2024. december 02. (hétfő)
2025. január 13. (hétfő)
2025. február 03. (hétfő)
„Ha tudod, hogy mi hajtja az embereket, mindent el tudsz érni!”
(Macchiavelli)
Egynapos Ügyfélkezelés tréningünk fõ témája a kapcsolattartás mûvészete. Rohanó világunkban az emberek egyre türelmetlenebbek, idegesebbek, így egyre inkább felértékelõdik a magas szintű kommunikáció képessége. A tréningen arra törekszünk, hogy bemutassuk a kommunikációt és az emberi kapcsolatokat meghatározó és befolyásoló törvényszerűségeket. Megmutatjuk azokat az apró trükköket, amik a napi kommunikációt élvezetessé és hatékonnyá teszik!
Az Ügyfélkezelés tréning legfontosabb témakörei:
témakörök
- Az eredményes kommunikáció alapjai.
- Egy bűvös háromszög – a megértés összetevõi.
- Hangolódjunk az ügyfélre – az érzelmi skála.
- Miképpen fogadtassuk el magunkat pillanatok alatt?
- Két apró titok – a jó modor varázsa.
Az Ügyfélkezelés tréning ügyfélszolgálati munkatársaknak, ügyintézőknek és bolti értékesítőknek szól elsősorban.
Az előadásról mondták
Kezdd itt
„Rengeteg olyan dolgot hallottam, amiről sokan úgy gondolják, hogy egyértelmű, megfogalmazni mégsem tudják, és így alkalmazni sem. Mindenképpen nagyon pozitívnak érzem, hogy részt vehettem.”
Szerezz személyes tapasztalatot szolgáltatásainkkal kapcsolatban!
Részletek
Vegyél részt a vezetőknek szóló 2 órás ingyenes bemutató előadásunkon és győződj meg róla személyesen, hogy amit mi tudunk nyújtani, megfelel-e Neked!
Helyszín: 6791 Szeged, Téglaverő u. 16.