Ügyfélkezelés felsőfokon

Nyomtatás
 
ugyfelkezeles.jpg
Ügyfélkezelési tréningről mondták
 
 "Rengeteg olyan dolgot hallottam, amiről sokan úgy gondolják, hogy egyértelmű, megfogalmazni mégsem tudják, és így alkalmazni sem. Mindenképpen nagyon pozitívnak érzem, hogy részt vehettem."
 
 Takáts Réka - Akker Plus 
 

 
"A tanfolyamon szerzett tapasztalat az előbbrelépéshez nagyon jó volt. Lehetett belőle tanulni. ajánlom minden kezdő eladónak, értékesítőnek!"
 
    Molnár Attila - Vasex Kft.
 
 
"Mindenképpen hasznosnak ítélem az eltöltött időt, különösen az egyes kommunikációs problémák kezelésére adott használható ötleteket!"
 
    Oláh István - Draft  Kht.
 
 
"Magától értetődő dolgokról volt szó, de igazából az ember ilyenkor jön rá, hogy egy kicsit nagyobb odafigyeléssel jobb eredményeket érhet el. Akár a magánéletben is lehet hasznosítani az előadáson elhangzottakat. Nagyon tetszett!"
 
    Gedó Gábor - Gumipont Kft. 
 
 
Olvasd el a részletes tájékoztatót a tréningről!
 
Itt érdeklődhetsz az Ügyfélkezelési tréninggel kapcsolatban!