Értékesítési tréning - hogyan változtassuk játékká a hétköznapok gyötrelmeit?

Nyomtatás
Akármerre nézünk, egyre nagyobb tolongást látunk szinte minden piacon. Ma sokkal nehezebb értékesíteni, mint pár évvel ezelõtt volt. Kevésbé engedhetjük meg magunknak, hogy "elpazaroljuk" vevõinket. A megoldás a személyes kontaktus, mégpedig a minél jobb személyes kontaktus! A tréningen bemutatásra kerülõ értékesítési módszereket az emberi viselkedés és kommunikáció, valamint 20 év tapasztalata hozta létre. Saját bõrünkön tapasztaltuk meg, mi az, ami a gyakorlatban ténylegesen mûködik és melyek a jól hangzó, ám használhatatlan elméletek. A tréningen oktatott eszközöket és technikákat  mi is nap, mint nap teszteljük a gyakorlatban, de partnereink visszajelzései ugyanolyan fontosak és értékesek, hiszen ezek a tapasztalatok segítenek nekünk abban, hogy folyamatosan aktualizáljuk és fejlesszük értékesítői eszköztárunkat! Ha elvégzed értékesítési tréningünket, a mieinken kívül több ezer hallgatónk kipróbált ötleteihez és sikeres értékesítési módszereihez is hozzájuthatsz!


Az Értékesítési tréning legfontosabb témakörei:

  • Az értékesítés bizalom kérdése. Hol veszítik el sokan a meccset, mielõtt az még egyáltalán elkezdõdött volna?
  • Az értékesítés 4 lépése. Az értékesítõk többsége egyet kihagy - a legfontosabbat. Vajon mi az?
  • Melyek a jó kommunikáció összetevõi? Mi az a kommunikációval kapcsolatos hamis adat, amely szinte minden sikerkönyvben megtalálható és rengeteg problémát okoz?
  • A megértés összetevõi. Mi az a törvényszerűség, amely jelen van életünk minden területén, minden pillanatban és alapvetõen befolyásolja sikereinket?
  • Milyen módon lehet a vevõ nézőpontját rövid idõ alatt felmérni és eldönteni, HOGYAN kommunikáljuk mondanivalónkat sikeresen?
  • Ki az, akit nagy ívben el kell kerülnünk, akkor is, ha van pénze?
  • Mi miatt érvelünk és győzködjük a vevőt  értékesítés helyett? Mi az alapvetõ különbség a két dolog között? Miért nem igaz, hogy a jó értékesítõnek sokat kell beszélnie?
  • Hogyan kezeljük a kifogásokat? Mit tegyünk, ha a vevő azt mondja: drága, gondolkodom rajta, meg kell beszélnem valakivel, vagy valahol láttam olcsóbban? Mi miatt kapjuk ezeket, és hogyan elõzzük meg őket?
  • Miért fontos mielőbb  felmérni a vevő érzelmi szintjét? Mit tegyünk, hogy ne játsszunk akaratlanul is a konkurencia kezére?
  • Milyen egyszerű és olcsó módszerrel javíthatunk  igen látványosan az  értékesítői munka eredményességén?
  • Hol kezdődik a tudatosság az értékesítésben? Hogyan tudjuk folyamatosan kontrollálni saját tevékenységünket és megtalálni: mi az, amit rosszul csinálunk?
Az Értékesítési tréning elsõsorban üzletkötõknek szól, de a bemutatásra kerülõ alapelvek vezetőként, és a bolti eladás során is ugyanúgy alkalmazhatóak. 
 
 
 
 
ahol még többet megtudhatsz tréningjeinkről!
 
 
Olvasd el hallgatóink véleményét!